torsdag 18 februari 2010

Frida-dagen firas.

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det MIN namnsdag!
Stor grattis till mig själv! ;)


Vi har ju som tradition att fira namnsdagar (ja, den 18:e februari iaf) i min familj, och idag var inget undantag. Mamma kom med bussen för att möta upp mig och Viggan och promenera i snöfall till Moodys. Det var nästan som julafton, både jag och Viggan fick presenter! Jag fick en underbart god Body Butter från Body Shop, pengar av min mormor till fina blommor och Viggan fick både en tröja av sin mormor samt en matchande mössa till sin nya kofta som gammelmormor stickat. Lovar att läga upp en bild på honom i hans nya fina vårkläder, de passade perfekt! Tack Lilla Gerdet!!!

Sedan gick vi tre generationer till BVC för en liten 8-månaderskontroll. Viggan var hysterisk och överaktiv, hela skötbordet gungade! Men inga ledsna miner, bara ett glatt, slemmigt och tokigt ansikte stack upp från vågen!

Viggo 8 månader

Vikt: 12,090 kg
Längd: 77 cm
Huvud: 48 cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar