tisdag 13 april 2010

En solig dag.

Idag fick Viggo följa med mig till jobbet för ett kort möte. Tyvärr så har butiken gått i kk och det betyder att jag står utan extraarbete om en månad. Inget ont som inte har något gott med sig, jag väljer stt vända motgång till medgång istället. Till min lycka är våren här, och eftersom jag arbetat varje helg sedan Viggo var ett par månader, så kan jag med gott samvete njuta av min 100% mammaledighet i sommar. För till hösten har jag mina planer... :)

Efter mötet följde vi med Thea och Sofia hem för lite frukost, som jag glömde av mitt i morgonstressen. När vi ändå hade bilen så passade vi på att hälsa på mormor på jobbet, innan vi åkte vidare mot den stora staden för att möta upp mina bästisar. Jag är lycklig som har så fina vänner, och Viggo älskar sina gudmödrar!
Vi åt en god sallad på Condecos uteservering på Avenyn och det var sååå skönt att bara sitta där, snacka skit och titta på folk. Precis som förr. :)
Ikväll har jag och Christoffer avlöst varandra för att åka och träna, och nu sitter vi här i soffan som två trötta säckar potatis... Sängen kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar